DocsInBox: Restoranlar için Verimlilik Uygulaması
DocsInBox, restoranlar için tasarlanmış bir mobil ekosistemdir. Bu uygulama, kullanıcıların belgeleri hızlı bir şekilde yönetmelerine olanak tanır. Uygulamanın sunduğu başlıca özellikler arasında nakliye belgelerinin alınması, yüklenmesi ve imzalanması, belgelerin doğrudan işletme envanter sistemine yüklenmesi, ürünlerin iade, geri alma ve transfer işlemleri bulunmaktadır. Ayrıca, mobil envanter kontrolü ve çeşitli ürün gruplarıyla kolay çalışma imkanı sunar.
DocsInBox, restoran sahiplerinin, muhasebecilerin, barmenlerin ve satın almacıların günlük iş yükünü azaltmayı hedefler. Uygulama, tedarikçilere sipariş oluşturma ve fiyat kontrolü gibi işlemleri tek bir arayüz üzerinden gerçekleştirme imkanı sağlar'den fazla restoran, DocsInBox ile tedarikçilerinden hızlı ve pratik bir şekilde malzeme siparişi vermekte ve belgelerini muhasebe sistemlerine entegre etmektedir.